Net geriausi operatoriai tampa geresni
Rugsėjo viduryje dešimt patyrusių vairuotojų iš Vokietijos, Prancūzijos, Lenkijos ir Danijos susirinko dideliame Saksonijos-Anhalto ūkyje, siekdami patikrinti traktorių dialoginės pagalbinės valdymo sistemos CEMOS optimizavimo potencialą. Bandymų inžinieriai iš DLG mechanizmų ir gamybinių sąnaudų bandymų centro dalyvavo, matuojant judėjimo greitį ir degalų sąnaudas visų bandymų metu. Buvo registruojama ir tai, kaip vairuotojai bei traktorių CEMOS sistemos reguliuoja mechanizmų parametrus per bandomuosius važiavimus.
Naudodami pakabinamuosius kultivatorius, vairuotojai tris dienas vykdė smėlinio ir priesmėlinio grunto bandomųjų sklypų juostų paviršinio bei giluminio kultivavimo darbus. Pirmojoje bandymo dalyje vairuotojai – tiek ūkininkai, tiek žemės ūkio rangovai – turėjo galimybę savo nuožiūra reguliuoti dviejų CLAAS AXION 870 CMATIC aktualius parametrus, tokius kaip priekinis balastas, ratų svoris, slėgis padangose bei variklio sūkių dažnis, pirminio parengimo metu ir toliau juos reguliuoti bandomojo važiavimo metu nenaudodami traktorių CEMOS sistemos. CLAAS pateikė ne tik traktorius, bet ir įvairių balasto svarmenų asortimentą. Jie taip pat galėjo greitai reguliuoti vidinį padangų slėgį, naudodami integruotą CLAAS CTIC 2800 slėgio padangose reguliavimo sistemą. Visi vairuotojai toliau reguliavo parametrus tol, kol jie pasiekė tai, ką laiko optimaliomis eksploatacinėmis savybėmis. Daugelis dalyvių atliko namų darbus ir iš anksto išsiaiškino optimalių parametrų nustatymo galimybes optimalaus efektyvumo požiūriu, pavyzdžiui, išanalizavo sąnaudas, sukimo momentą, optimalų sūkių diapazoną bei greitį laukuose. Šie vairuotojai, be jokios abejonės, yra tikri profesionalai.
Po to visi bandomieji važiavimai buvo pakartoti, įjungus traktorių CEMOS sistemas. Šį kartą vairuotojai patvirtino optimizavimo pasiūlymus, kuriuos jei laikė tinkamiausiais, arba reikalavo iš traktorių CEMOS sistemos alternatyvių pasiūlymų. Pagal poreikį taip pat buvo keičiami balasto svarmenys, reguliuojamas slėgis padangose ir variklio sūkiai. Šis procesas tęsėsi tol, kol buvo pasiektos optimalios eksploatacinės savybės, atsižvelgiant į bandomuosius sklypus ir vyraujančias sąlygas.