Jei paspaudėte „Sutinku“, nustatome techniškai nebūtinus slapukus (įskaitant trečiųjų šalių), kad galėtume pasiūlyti patogų tinklapio naudojimą, pagerintume savo paslaugas ir jas pritaikytume jūsų poreikiams. Galite bet kada atšaukti savo sutikimą čia. Jei „Sutinku“ nepaspaudėte, nustatome techniškai būtinus slapukus.

Norėdamas stebėti jūsų naudotojo elgesį, CLAAS taip pat naudoja „Google Analytics“. „Google“ tvarko jūsų naudojimo duomenis, kad CLAAS pateiktų anoniminę statistiką apie naudotojo elgesį. „Google“ taip pat naudoja jūsų duomenis bet kokiems savo tikslams (pvz., profilio kūrimui) ir sujungia jūsų duomenis su duomenimis iš kitų šaltinių. „Google“ gali saugoti jūsų duomenis už Europos Sąjungos ribų, pvz., JAV, „Google LLC“. Tiek „Google“, tiek vyriausybinės įstaigos turi prieigą prie duomenų. 

Daugiau informacijos žr. mūsų privatumo politikoje.

Priimti

Pranešimas spaudai

Efektyvumo didinimą naudojant CEMOS traktoriams jau aprobavo DLG

Harsewinkel, 2020 m. gruodžio 11 d. Po Vokietijos žemės ūkio draugijos (DLG) atlikto visapusio bandymo nustatyta, kad CLAAS traktorių dialoginė sistema CEMOS gali įspūdingai padidinti bendrąjį efektyvumą. Atliekant žemės kultivavimo darbus, užregistruotas iki 21 procento ilgalaikis optimizavimo potencialas.

Net geriausi operatoriai tampa geresni

Rugsėjo viduryje dešimt patyrusių vairuotojų iš Vokietijos, Prancūzijos, Lenkijos ir Danijos susirinko dideliame Saksonijos-Anhalto ūkyje, siekdami patikrinti traktorių dialoginės pagalbinės valdymo sistemos CEMOS optimizavimo potencialą. Bandymų inžinieriai iš DLG mechanizmų ir gamybinių sąnaudų bandymų centro dalyvavo, matuojant judėjimo greitį ir degalų sąnaudas visų bandymų metu. Buvo registruojama ir tai, kaip vairuotojai bei traktorių CEMOS sistemos reguliuoja mechanizmų parametrus per bandomuosius važiavimus. 

Naudodami pakabinamuosius kultivatorius, vairuotojai tris dienas vykdė smėlinio ir priesmėlinio grunto bandomųjų sklypų juostų paviršinio bei giluminio kultivavimo darbus. Pirmojoje bandymo dalyje vairuotojai – tiek ūkininkai, tiek žemės ūkio rangovai – turėjo galimybę savo nuožiūra reguliuoti dviejų CLAAS AXION 870 CMATIC aktualius parametrus, tokius kaip priekinis balastas, ratų svoris, slėgis padangose bei variklio sūkių dažnis, pirminio parengimo metu ir toliau juos reguliuoti bandomojo važiavimo metu nenaudodami traktorių CEMOS sistemos. CLAAS pateikė ne tik traktorius, bet ir įvairių balasto svarmenų asortimentą. Jie taip pat galėjo greitai reguliuoti vidinį padangų slėgį, naudodami integruotą CLAAS CTIC 2800 slėgio padangose reguliavimo sistemą. Visi vairuotojai toliau reguliavo parametrus tol, kol jie pasiekė tai, ką laiko optimaliomis eksploatacinėmis savybėmis. Daugelis dalyvių atliko namų darbus ir iš anksto išsiaiškino optimalių parametrų nustatymo galimybes optimalaus efektyvumo požiūriu, pavyzdžiui, išanalizavo sąnaudas, sukimo momentą, optimalų sūkių diapazoną bei greitį laukuose. Šie vairuotojai, be jokios abejonės, yra tikri profesionalai. 

Po to visi bandomieji važiavimai buvo pakartoti, įjungus traktorių CEMOS sistemas. Šį kartą vairuotojai patvirtino optimizavimo pasiūlymus, kuriuos jei laikė tinkamiausiais, arba reikalavo iš traktorių CEMOS sistemos alternatyvių pasiūlymų. Pagal poreikį taip pat buvo keičiami balasto svarmenys, reguliuojamas slėgis padangose ir variklio sūkiai. Šis procesas tęsėsi tol, kol buvo pasiektos optimalios eksploatacinės savybės, atsižvelgiant į bandomuosius sklypus ir vyraujančias sąlygas. 


Didesnis apdirbtas plotas esant mažesnėms dyzelino sąnaudoms

Sėkmingai užbaigus bandomuosius važiavimus, užregistruotas vertes išanalizavo ir įvertino DLG bandymų centras. Visos vertės, užregistruotos tiek naudojant traktorių CEMOS sistemas, tiek be jų, buvo palygintos ir suvidurkintos suvestiniam įverčiui gauti. Bandymo rezultatai: CEMOS pasirodė kur kas geriau, nei vien tiktai slėgio padangose reguliavimo sistema: ją naudojant, pavyko sumažinti dyzelino sąnaudas 16,8 procento ir tuo pat metu 80 procentų vairuotojų apdirbti 16,3 procento didesnį plotą. Jei perskaičiuotume degalų sąnaudų rodiklius 3000 arimo darbo valandų, didelis traktorius suvartoja 50 l/h dyzelino be traktorių CEMOS sistemos ir 41,6 l/h su ja, tad galima sutaupyti iki 25 200 l dyzelino ir 67 000 kg sumažinti išmetamo CO2 kiekį! Be to, padidinus apdirbtą plotą, ūkininko arba rangovo darbo valandų skaičius sumažėjo iki 490, t. y. beveik 50 darbo dienų.

Apskaičiuokite internetu, kiek galite sutaupyti savo ūkyje, naudodami CEMOS skaičiuoklę: https://www.claas.co.uk/products/technologies/cemos-2020/calculator

Patvirtinti rezultatai atrodo dar įspūdingesni, turint omenyje, kad dalyviai buvo aukščiausios klasės vairuotojai, kurie turėjo laiko iš anksto gerai apgalvoti traktoriaus parametrų organizavimą ir tinkamai pasirengti bandymui. Traktorių CEMOS – tai vienintelė tokio pobūdžio sistema rinkoje, kuri ne tik reguliuoja slėgį padangose, balastą ir hidraulinę trauką, bet ir geba nustatyti absoliučiai optimalius parametrus eksploatacinių savybių bei energijos sąnaudų požiūriu. Traktorių CEMOS sistema nustato naujus standartus, tokius kaip kombinuota litrų hektarui (l/h) arba hektarų per valandą (ha/h) formulė, kurią dabar patvirtino nepriklausoma bandymų įstaiga. Maža to, naudojant CEMOS sistemą, optimaliau veikia ne tik traktorius bei padargas, bet ir vairuotojas. Nuolat sąveikaudamas su traktorių CEMOS sistema, vairuotojas visą laiką mokosi ir tai yra nenutrūkstamas procesas, kadangi nepriklausomai nuo užduoties, sąlygos kasmet būna skirtingos.

Papildomas optimizavimo potencialas

„Pagalbinė plūgo sistema, integruota į traktorių CEMOS, taip pat yra unikali rinkoje,“– aiškina „CLAAS Vertriebsgesellschaft mbH“ traktorių gamybos skyriaus vadovas Guido Hilderink. „Tačiau ji nebuvo įtraukta į DLG bandymą.“ Mūsų patirtis ir žinomų profesinių žurnalų atlikti preliminarūs bandymai liudija, kad neskaitant traktorių CEMOS optimizavimo potencialo, ji taip pat atskleidžia papildomas optimizavimo galimybes. Netinkamai nustačius valdymo traukę, priekinės vagos plotį ar priekinių ratų išvirtimą, tai gali turėti didelės įtakos dyzelino sąnaudoms ir darbo kokybei bei eksploatacinėms savybėms. Tokių nustatymo klaidų išvengiama, naudojant CEMOS sistemą, nes šioje sistemoje išsaugotos visų plačiai naudojamų pūgų gamintojų svarbiausių parametrų vertės.“

Kadangi esminę CEMOS koncepciją galima išplėsti praktiškai į visas traktorių naudojimo sritis, kitais metais mes planuojame pritaikyti ją naudoti ir kitose srityse. „Remdamiesi DLG bandymu esame tikri, kad traktorių CEMOS susilauks sėkmės rinkoje“, – aiškina Guido Hilderink. „Ji jau dabar yra didelė naujovė traktorių kūrimo srityje. Iš savo patirties žinome, kokie labai motyvuoti ir patyrę vairuotojai naudoja šią sistemą, kuri padidina jų darbo našumą.“

Traktorių CEMOS sistema gali būti montuojama ARION 500 CMATIC, ARION 600 CMATIC, AXION 800 CMATIC ir AXION 900 CMATIC traktoriuose gamykloje arba modifikuojant šios serijos traktorius su CEBIS TOUCH, išleistus nuo 2018 m.